از ما کمک بگیرید

ممکن است در حال فکر کردن و تصمیم‌گیری درباره‌ی سخن گفتن از تجربه‌ی آزار جنسی باشید، ممکن است مرحله‌ای پیش‌تر رفته باشید و به مشاوره‌ی حقوقی و قضایی نیاز داشته باشید، شاید نمی‌دانید چه‌طور موضوع را با خانواده‌ و نزدیکان‌تان مطرح کنید، ممکن است به پشتیبانی عاطفی، تراپی و مشاوره‌‌ی روان‌شناختی نیاز داشته باشید. به هر شکلی و در هر مرحله‌ای از بازشناسیِ آسیب، درمان و کمکِ به خود هستید، مرکز مشاوره‌ی مدرسه‌ی فروغ همراه شماست.

استفاده از امکاناتِ مرکز مشاوره‌ی مدرسه‌ی فروغ به دو شیوه ممکن است:

مشاوره‌ی اختصاصی برای دانش‌آموختگان

مرکز مشاوره‌ی مدرسه‌ی فروغ‌ با ارائه‌ی جلسات مشاوره‌ی اختصاصی به دانش‌آموختگانِ دوره‌های آموزشیِ این مدرسه می‌کوشد تا به دانش‌آموختگانِ فروغ کمک کند تا مسیر پیش رو را با مهارت، آگاهی و آرامشِ بیشتر پشت سر بگذارند.

اگر شما هم یکی از دوره‌های آموزشی آنلاین مدرسه‌ی فروغ را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، می‌توانید برای دریافتِ مشاوره‌های روان‌شناختی یا حقوقی و قضایی با مرکز مشاوره‌ی مدرسه‌‌ی فروغ تماس بگیرید.

جلسات مشاوره‌ی اختصاصی برای دانش‌آموختگان، با پایان اولین دوره‌ی آموزشیِ مدرسه‌ی فروغ آغاز خواهند شد.

مشاوره‌ی عمومی با پاسخ به پرسش‌های متداول

مرکز مشاوره‌ی مدرسه‌ی فروغ‌ همچنین با ایجاد فضایی امن و مشارکتی برای پرسش و پاسخ از تمامی همراهان خود دعوت می‌کند تا پرسش‌ها و چالش‌های موردنظرشان درباره‌ی تجربه‌ی آزار جنسی یا خشونت‌های جنسیتی را برای مدرسه ارسال کنند. پاسخ‌ها به شکل مجموعه‌ای منسجم در قسمت عمومیِ مرکز مشاوره فروغ منتشر خواهد شد.

پرسش‌های شما و پاسخ‌های کارشناسانِ فروغ به‌تدریج مجموعه‌ای را فراهم می‌آورد که مراجعه به آن می‌تواند چراغِ راه بسیاری از کسانی باشد که خود یا اطرافیان‌شان به‌نوعی با تجربه‌ی آزار جنسی و خشونت‌های مبتنی بر جنسیت درگیر بوده یا هستند.

پرسش‌های خود را از طریق ایمیل فروغ و شبکه‌های اجتماعی یا صفحه تماس با ما، برای ما ارسال کنید.